4 نکته برای انتخاب یک شرکت معتبر سئو
نوشته شده توسط : yadakyar

از کجا می دانید کدام شرکت می تواند نتایج مورد نیاز شما را بدست آورد؟ معمولاً اثبات این امر در پودینگ است ، اما شما می توانید با خواندن بررسیهای شرکت SEO ، مطالعات موردی و موارد اصلی ، "بله ، من با این شرکتها تماس می گیرم" و "جهنم نه ، آنها وب سایت من را لمس نمی کنند" محتوای وب سایت.

 

برای کمک به محدود کردن جستجوی خود ، از 4 نکته زیر استفاده کنید تا به شما کمک کند تا یک شرکت سئو حرفه ای شریکی مناسب برای کسب و کار خود پیدا کنید.

نکته شماره 1 - اهداف SEO خود را کاملاً مشخص کنید

 

برای اینکه تیم مناسبی برای شغل پیدا کنید ، ابتدا باید بفهمید که می خواهید کدام مناطق از حضور آنلاین خود را بهبود ببخشید. شما ممکن است به یک وب سایت کاملاً جدید نیاز داشته باشید یا فقط به SEO نیاز داشته باشید. اگر مطمئن نیستید کدام مناطق را باید بهبود ببخشید ، آنالیز دیجیتال مارکتینگ را انجام دهید. یک آژانس خوب داده های لازم را برای اثبات تمرکز بر روی کدام یک از مناطق دارد.

نکته شماره 2 - یک شرکت جستجوگر جستجو برای یافتن اطلاعات شما پیدا کنید

 

برای یافتن بهترین راه حل ها برای تجارت منحصر به فرد خود ، می خواهید از یک شرکت SEO استفاده کنید که می تواند تمام داده های شرکت شما را ردیابی و اندازه گیری کند. این شامل تماس های تلفنی ، فرم های تماس ، بازدید از سایت ، نرخ کلیک و موارد دیگر است. برای انتخاب استراتژی های تجاری مناسب برای شرکت خود ، تصمیم گیری براساس نتایج و نه غرایز روده مهم است.

نکته شماره 3 - بررسیهای شرکت SEO ، مطالعات موردی و توصیفات خود را دریافت کنید

 

بهترین راه برای گرفتن نظرات بی طرفانه درباره یک شرکت؟ بررسی ها یکی از بهترین راه ها برای یافتن یک آژانس معتبر خواندن توصیفات و بررسی های آنلاین آنها است. این بررسی ها را اغلب با کاوش در سایت شرکت یا جستجوی آنها در سایتهایی مانند Google ، Yelp یا حتی Glassdoor پیدا خواهید کرد (برای دیدن نظر کارمندانشان در مورد کار برای آنها).

 

برای کسب اطلاعات دقیق تر ، با تماس گرفتن از آنها یا ارسال فرم به صورت آنلاین ، مطالعات آژانس را درخواست کنید. این یکی از راه های عالی برای دیدن توانایی آژانس است. یکی دیگر از راه های عالی برای ایجاد احساس برای آژانس ، درخواست مرجع است. یک آژانس معتبر باید بتواند شما را با مشتری فعلی در تماس قرار دهد تا بتوانید با او درباره تجربه و میزان رضایت خود صحبت کنید.

نکته شماره 4 - یک مشاوره را برنامه ریزی کنید

 

چه با یک شرکت SEO فاصله داشته باشید و چه با هزاران مایل در سراسر کشور ، همیشه می توانید یک مشاوره بخواهید. به احتمال زیاد ، آژانس خوشحال خواهد شد که مقداری تحقیق در مورد صنعت شما انجام دهد و شما را با برخی از استراتژی هایی که آنها در مورد مشتریان قبلی استفاده کرده اند ، راهنمایی کند. یک مشاوره به شما کمک می کند تا از نوع افراد تیم آنها و میزان اشتیاق و خلاقیت آنها احساس کنید.

 

ایجاد یک رابطه مطمئن با آژانس جستجوگرای خود مهم است ، بنابراین از این فرصت به عنوان فرصتی استفاده کنید و ببینید چقدر به خوبی ارتباط برقرار می کنید. آیا همه آنچه را توضیح می دهند می فهمید؟ نگرش آنها چگونه است؟ آیا آنها گران فروشی می کنند؟ آیا به نظر می رسد آنها در مورد کاری که انجام می دهند پرشور هستند؟ این وقت شماست که از آنها سوالات خاصی بپرسید!





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: